SECRETLEAF INTENSIVE BEE VENOM BEAUTY BAR


  




Secretleaf Intensive Beauty Bar merupakan sabun mewah yang diperkaya dengan sengat lebah, kolagen marin, stem sel oren, aloe vera, Vitamin E dan peptide.

Ianya membantu mengurangkan jerawat, jeragat, tona tak sekata, mencerahkan kulit dan melambatkan penuaan kulit.

Penggunaan Intensive Beauty Bar secara berterusan akan menjadikan kulit anda lebih tegang dan anjal kerana ia melambatka proses penuaan kulit.

Ia juga akan menjadikan kulit anda lebih berseri kerana ia meningkatkan kesihatan kulit secara keseluruhan dan ini menaikkan seri wajah serta menjadikan ia lebih cerah secara semulajadi



  • Menjadikan wajah lebih muda
  • Mencerahkan kulit dan masa yang sama memudarkan jerawat dan parut lama
  • Mengawal & menghilangkan jerawat
  • Menghilangkan jeragat
  • Membersih tapi tidak menghakis kulit
  • Membantu menjadikan kulit lebih muda dgn strukrur sebaik 12 tahun dulu
  • Super lembap dengan 100X aloevera dan kolagen
  •  Berkesan. Selamat. Kilang Halal.



Berbeza dengan sabun lain, sabun ini tidak menggunakan paraben atau sulfat, menjadikannya sangat lembut, wangi dan tidak merengsakan kulit.

Ianya menjadi pilihan lelaki dan wanita khususnya untuk yang mempunyai jerawat atau kulit berminyak dan juga untuk yang inginkan penjagaan kulit yang lebih baik.

KANDUNGAN SECRETLEAF BEE VENOM BEAUTY BAR :

1. BEE VENOM

Dikenali sebagai botox semulajadi dan dipopularkan apabila digunakan oleh Keluarga Diraja British. Ianya berfungsi untuk awet muda, pencerahan dan jerawat.

2. STEM CELL

Stem Cell terkini dari buahan dari Sepanyol yang merupakan pemenang anugerah untuk keberkesanannya merawat tanda-tanda penuaan

3 .KOLAGEN

Terbukti sejak dahulu, kolagen dipilih khusus dari Brazil yang terkenal dengan Hutan Amazonnya. Hanya kualiti yang terbaik menjadi keutamaan.

4. PEPTIDE

Peptide adalah amino asid yang sama dengan tubuh. Secretleaf memilih peptide yang menjadi finalist dalam Anugerah 25 tahun Bahan Terbaik di Barcelona 2015, terbukti untuk menegangkan kembali kulit.

5. ALOE VERA

Kebaikan yang tidak perlu diperkenalkan. Digunakan dengn konsentrasi 200 kali untuk kesan yang lebih mengkagumkan.

6. VITAMIN E

Pilihan doktor untuk merawat masalah kulit. Membantu mengembalikan kehalusan kulit anda


HARGA : RM69.00
45 gram

KKM:  NOT180703783K



KANDUNGAN

Sorbitol, Lauric Acid, Myristic Acid, Stearic Acid, Sodium Hydroxide, Water, Hydrolyzed Collagen, Butylene Glycol, Bee Venom, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Callus Culture Extract, Acetyl Hexapeptide-8, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Ethylhexylglycerin, Caprylyl Glycol, Xanthan Gum, Parfum, CI 142090, CI 15985.


Comments

Popular posts from this blog